Vzťahová otázka

22.11.2018

Ľudia spokojní vo vzťahu nepôjdu za kartárkou, veštcom, či astrológom, aby sa opýtali na svoj partnerský vzťah. V takýchto horárnych otázkach preto ani neočakávajme čisto pozitívne svedectvá, ale skôr zmiešané. Samozrejme, tiež treba vychádzať z kontextu. Horárne otázky na túto tému sa mi veľmi dobre osvedčili, a síce dostatočne pravdivo odrážajú súčasný stav a blízku budúcnosť.

Nedávno som riešila nasledujúcu otázku. Meno som zmenila z dôvodu ochrany súkromia.

Lucia sa pýta: mám niekoľkoročný vzťah so svojím partnerom, no nežijeme spolu. Môj partner plánuje spoločnú budúcnosť a bývanie, no ja mám z toho obavy. Mám ho rada, no sú veci, ktoré mi na ňom vadia. Aká je naša spoločná budúcnosť a ako by prípadné spoločné bývanie prijala moja dcéra?

Luciin signifikátor je:

  • Merkúr - vládca 1. domu (jej osobnosť)
  • Luna - jej srdce, emócie
  • Venuša - jej ženská stránka
Jej partner:
  • Jupiter - vládca 7. domu (jeho osobnosť)
  • Slnko - jeho mužská stránka

Merkúr a Jupiter sú v konjunkcii. Vo vzťahových otázkach konjunkcia znamená, že planéty v nej obsiahnuté sú vo vzťahu. V tomto prípade to verne odráža situáciu: je tam vzťah, ktorý za nejakých okolností funguje. Takisto vidíme, že ďalšie signifikátory našich hlavných postáv sú v znamení Škorpióna, čiže vládne im Mars. Z toho musíme vyvodiť, že oboch silno spája nejaký spoločný záujem. Častokrát Mars vo vzťahových otázkach znamená intímne záležitosti, no nemusí to tak byť vždy.

Luna, jej citový svet, je na hrote 1. domu v Blížencoch. Emocionálne je teraz nastavená na vnímanie svojich potrieb. Avšak všetky ďalšie signifikátory sú v Škorpiónovi, a teda v páde Luny. To, ako teraz vzťah funguje, nerobí dobre jej srdcu. Niečo jej chýba. Je to príliš jednosmerne nastavené.

Merkúr a Jupiter sú na konci Škorpióna. Smerujú do Strelca, čo je Jupiterov celestiálny dom. Ak sa tam však presunie aj Merkúr, bude v zničení, nešťastný.

Či už je Merkúr samotná Lucia alebo jej dcéra - vládca 5. domu - budú nešťastné, ak sa nasťahujú k nemu.

Po pár dňoch mi napísala: Ani nevieš, akú si mala pravdu!

© 2017 Astro In Cube
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky