Úspešná kniha? 

03.11.2018

Moja zahraničná kamarátka, spisovateľka, sa ma raz opýtala horárnu otázku na svoju druhú knihu. Pred pár rokmi vydala svoj prvý román, ktorý bol v jej krajine veľmi úspešný. Momentálne upravuje svoju druhú knihu. Má pocit, že to bude opäť hit, povedala, že to cíti v kostiach. Nebola som si istá, ako sa bude javiť kvalita knihy v horoskope, a ako jej poviem, ak to bude vyzerať len na "čajovú" knihu. Ale nemusela som si s tým nakoniec lámať hlavu. Tu je horárna otázka a horoskop:

"Aké výhľady má moja ďalšia kniha, čo sa týka jej vydania, a bude to dobrá kniha?"

Kamarátka je vládca 1. domu - Venuša, Luna a ASC vo Váhach

Jej kniha spadá do 5. domu - jeho vládca je Saturn.

(Tu by som len spravila malú odbočku do oblasti domov a pripomenula, že kniha, ktorú som napísala, je môj výtvor, podobne ako moje dieťa, preto patrí do 5. domu. Nemôžem si to pliesť s účelom, na ktorý sa kniha používa (3. dom). Knihy, ktoré som nenapísala, a ležia u mňa doma na policiach v knižnici, patria do môjho 2. domu, lebo sú mojím vlastníctvom. Ak by som mala doma vypožičanú knihu z knižnice, takisto, kým leží u mňa doma, je mojím vlastníctvom - 2. dom, lebo ňou momentálne disponujem. Ak by som vypožičanú knihu stratila, musím sa pýtať na môj 2. dom, lebo je teraz mojím vlastníctvom).

Kniha - Saturn - je v Kozorožcovi, vo svojom znamení. Je to dobrá kniha, a to bez debaty.

Potenciálne vydavateľstvo je 7. dom, lebo je to subjekt, s ktorým uzavrie obchodnú zmluvu, teda bude obchodným partnerom. Čiže vládcom Barana je Mars. Podľa jej slov mala záujem o veľké vydavateľstvá. Mars je v povýšení, bude to významné vydavateľstvo. Čo je však podstatné, Mars leží v znamení Kozorožca, teda v znamení Saturnu. Vydavateľstvo bude mať o knihu veľký záujem. Vzájomné silné recepcie medzi Saturnom a Marsom ukazujú, že k zmluve by malo dôjsť. Kde je vôľa, tam je cesta...

O pár mesiacov mi potvrdila, že o knihu prejavili záujem 3 vydavateľstvá, a sú v štádiu vyjednávania čo najlepších podmienok.

© 2017 Astro In Cube
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky