Nová kolegyňa

05.08.2018
Začiatok tohto roka bol v práci dosť náročný. Hľadali sme v krátkom čase za sebou dvoch nových kolegov. Jedna už nastúpila a zaúčala sa, no ďalšiu alebo ďalšieho kolegu v tak krátkom čase a s takým zameraním bolo ťažké nájsť. Na pohovore boli viacerí, no nevyhovovali. Až sa naskytla jedna kandidátka, pre ktorú sme sa rozhodli, že ju prijmeme. Otázne bolo, či aj ona prijme našu ponuku a nastúpi v tak krátkom čase.

Napadlo mi položiť si horárnu otázku: Nastúpi nová kolegyňa?

Kolega je vždy predstavovaný 7. domom, lebo je to človek na jednej úrovni so mnou v pracovnom prostredí. (6. dom predstavuje našich podriadených, preto to nemôže byť môj kolega).

Vládca 7. domu je Slnko. Nachádza sa na hrote 1. domu (JA). Odpoveď bola na prvý pohľad jasná. Áno, nastúpi. Táto otázka sa ma bytostne týkala, lebo ja som mala zaúčať nového kolegu. Poloha Slnka v mojom celestiálnom dome (znamení) naznačuje, že bude pod mojou vládou. Ja ju budem spočiatku riadiť (zaúčať).

Tak sa aj stalo, nová kolegyňa nastúpila od nového mesiaca. Dynamika medzi nami bola taká, ako som opísala.

© 2017 Astro In Cube
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky