Kde je manikúra?

05.08.2018

Hľadanie stratených predmetov v horárnych horoskopoch je ošemetné. Ak to nevýjde, ľahko stratíme vieru v samotnú metódu. Ale ako v iných typoch horoskopov, aj tu sú také prípady, ktoré jasne naznačujú polohu, a to aj v závislosti od kontextu.

Po návrate z dovolenky domov som bezvýsledne hľadala manikúru. Už som strávila asi pol hodinu prezeraním na tradičných miestach. Nešlo mi to do hlavy, a bola som tak napajedená, lebo som to nechápala, až som vytvorila horárny horoskop. Hovorila som si, že ak táto metóda hľadania funguje, tak to musí byť veľmi zrejmé zo samotného horoskopu. Nepochybovala som totiž, že sa manikúra nájde. Takisto, ak prežívame silne emóciu, keď sa pýtame horárnu otázku, je to dôkaz, že nás daná téma naozaj v tej chvíli zaujíma, čo je základným predpokladom pre funkčný horárny horoskop.

Hľadané predmety sú vždy znázornené prirodzeným signifikátorom, t. j. Marsom v tomto prípade. Mars predstavuje veci ostré, aj nožnice.

Samotný horoskop ma prekvapil, aký je jasný, lebo zreteľne ukázal, že Mars - manikúra - sa nachádza tam, kde vždy. Umiestnenie na hrote hlavných osí zvyšuje pravdepodobnosť nájdenia. Mars je na hrote 1. domu, teda v mojej blízkosti, resp. v mojej izbe. Vo Vodnárovi, vzdušnom znamení, bude niekde vyššie, možno na poličke, na stole. Z toho je jasné, že nebude predmet (za)padnutý niekde na zemi. Samotný horoskop ma ukľudnil, lebo som vedela, že som hľadala dobre, ale musím sa tam vrátiť a prezrieť to lepšie.

Manikúru som našla vo svojej izbe (pracovni) - hrot 1. domu - na stole - vzdušné znamenie. Nebola viditeľná na prvý pohľad, lebo bola pod hŕbou papierov.


© 2017 Astro In Cube
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky