Horárny horoskop: Nájomníčka

25.06.2017

Nasledujúcu horárnu otázku mi položila moja sestra. Prenajíma celý byt spoľahlivej nájomníčke, ktorá ho obýva už 4 roky. Asi pred rokom sa tejto nájomníčke narodilo dieťa, ostala slobodnou mamičkou. Moja sestra je s ňou ako nájomníčkou veľmi spokojná a chcela by vedieť, či tam bude ešte dlho bývať.

Mojej sestre patrí 1. dom a jeho vládca - Saturn.

Jej nájomníčka je v podstate jej klientkou, preto jej patrí 7. dom a jeho vládca - Slnko.

Prenajatý byt je znázornený 4. domom, jeho vládca je Merkúr.

Nakoľko vieme, že nájomníčka už býva dlhšiu dobu v danom byte, nehľadáme žiadny aspekt. Musíme sa pozrieť na situáciu Slnka, jeho pozíciu a najbližšiu zmenu v tejto pozícii. Slnko sa nachádza na 3 stupňoch Raka. Teda "nedávno" sa jej zmenila situácia. Keďže už 4 roky je nájomníčkou u mojej sestry, považujem 4 roky za dlhé obdobie, nie nedávne. V rámci toho však narodenie dieťaťa pred rokom + obdobie tehotenstva predtým by mohlo značiť túto zmenu situácie nájomníčky. To, že Slnko zmenilo znamenie, znamená asi len toľko, že nájomníčkine priority sa zmenili. Predtým bývala na byte, lebo sa jej tam veľmi páčilo - Slnko bolo v znamení Blížencov (Merkúra). Teraz musí brať v prvom rade ohľad na svoje dieťa, Slnko zmenilo svojho vládcu. Keď sa však pozrieme na umiestnenie Slnka v rámci domu, nachádza sa približne v strede. Teda dlho už býva v danom byte a zdá sa, že podobne dlho ešte bude.

Sestra mi potvrdila, že nájomníčka sa zatiaľ nechystá odísť, a že sa jej zdá celkom možné spomínané obdobie, ktoré tam nájomníčka bude ešte bývať, vzhľadom na jej situáciu.

© 2017 Astro In Cube
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky