Bude sa mi páčiť dnešné kino?

01.09.2018

Staršia horárna otázka, ktorú som si položila, keď som išla po dlhšej dobe do kina. Možno to znie ako banálna otázka, ale v tej dobe bol pre mňa voľný čas veľmi vzácny, a chcela som vedieť, či výber filmu neoľutujem.

Môj signifikátor je Mars, ako vládca 1. domu, a takisto Mesiac.

Samotný film je predstavovaný 5. domom (zábava) a jeho vládcom - Marsom. Keďže je tu konflikt v priradení vládcovstva medzi 1. a 5. domom, prednosť má 5. dom, a teda ten dostane Mars. Mňa bude predstavovať len Mesiac.

Mesiac je v Baranovi, ktorému vládne Mars. Je to jasné áno. Film sa mi bude páčiť... A tak aj bolo.



© 2017 Astro In Cube
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky