Arabské body - part 1

24.08.2018

Arabské body... to je vám vec! Ak ich nepoužívate, ukracujete sa o veľa! Sú totiž súčasťou základnej kostry natálneho horoskopu. Arabských bodov je nespočet. Postačí však používať tie, ktoré prislúchajú jednotlivým planétam.

Na začiatku mi tiež pripadali pritiahnuté za uši, no to som nemala ani páry o tom, ako ich používať. Sama sa totiž ešte o nich musím a chcem veľa naučiť, podobne ako o iných astro záležitostiach. No na niekoľkých kľúčových udalostiach zo svojho života som sa presvedčila, že spoľahlivo fungujú. Bolo to vtedy, keď som nenašla žiadne indície pre danú udalosť v progresívnom horoskope. V solárnych horoskopoch to tam bolo aj bez nich, no progresie bez arabských bodov nenaznačovali nič. Vyskúšala som prepočítať daný arabský bod, ktorý súvisel s tou udalosťou ako prirodzený signifikátor, do progresívneho horoskopu, a bolo to tam! Priamo v kľúčovej pozícii!!

Možno vás bude zaujímať, o čo išlo. Tak tu sú malé príklady:

Keď som začala chodiť so svojím mužom, bola to od začiatku chodenia osudová láska. Pamätáme si obaja presný dátum, lebo to začalo svadbou našich spoločných priateľov.

Nuž... Solár pre ten rok mi ukazoval Venušu na hrote ASC. Typický ukazovateľ pre zaľúbený rok. Ale v progresiách nebolo nič. Nakoniec som si vypočítala progresívny Bod lásky (Venuše) (pre ten deň). A hádajte! Ležal presne na progresívnom MC! Vtedy som začala tušiť, že na tých arabských bodoch niečo bude.

Keď sa nám narodilo dieťa, v solárnom horoskope to bolo opäť spoľahlivo vidieť.

V progresívnom horoskope znovu nič. Prepočítala som progresívny Bod šťastia (Luny), ako prirodzený signifikátor bábätiek, (znovu pre ten deň), a ležal v presnej opozícii na progresívne Slnko!

Vyskúšajte arabské body aj vy! Budete prekvapení! :-)

Pozn.: Keď hovorím o presných aspektoch, mám na mysli odchýlku do jedného stupňa a samozrejme, že keby som nevedela presný deň, prepočítam to na približne to obdobie. Progresie nie sú o presnosti na deň, ani na týždeň.

© 2017 Astro In Cube
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky